سعی كنید همواره حرفهای رفتار كنید!
یكی از موثرترین روشهای پیروزی در یك رقابت این است كه در زمینهی كاری خود متخصص و حرفهای باشید و این امر را به مخاطبتان ثابت كنید. مشتریان آیندهی شما یك فرد حرفهای را به چشم یك كارشناس خبره مینگرند و اطمینان دارند كه او دانش و آگاهی لازم را در زمینهی كاری مورد نظر، برای كمك به مشتریان دارد.
البته شما مجبور نیستید كه نظام بازاریابی فعلی خود را به اثبات حرفهای بودن خود محدود كنید.
كافی است كه محصول یا خدمت منحصر به فردی را انتخاب كنید كه مطمئن هستید میتوانید به بهترین شكل ممكن آن را ارایه كنید. سپس بر روی بازایابی آن تمركز و تاكید كنید. در این میان، برای كامل كردن اقدامات بازاریابی خود، تفاسیر، تمجیدها و سپاسهای مشتریان خود و نیز عناوین، نشانها، استانداردها، گواهینامهها و مداركی را كه از مجامع تخصصی و معتبر دریافت كردهاید و نشانگر اعتبار شماست، به نمایش بگذارید.
یك كسب و كار خدماتی و حتی یك شركت تولیدی كه كیفیت خدمات یا كالاهایش برای مشتریان ثابت شده باشد، اغلب میتواند قیمتهای بالاتری را دریافت كند.
بسیاری از مشتریان انتظار دارند در مقبال پرداخت وجه بیشتر از محصول یا خدمت تخصصیتری دریافت كنند. حتی گروهی از مشتریان نرخهای بالای شما را نشانهای بر تخصص بالا قلمداد میكنند.